субота, 28 листопада 2015 р.

Про мене

Доброго дня усім, хто завітав на мою сторінку у блогпросторі. Я- Дзюба Тетяна Петірвна , вчитель математики із села Озерної, що на Зборівщині.
Народилась тут у Озерні. У 2011 році закінчила ЗОШ I-III ступенів с. Озерної . Ще під час навчання у школі я знала що буду вчителем . Проте не думала що математики.
У 2011 поступила в Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, на фізико-математичний факультет.
У 2015 році я розпочала свою педагогічну діяльність у своїй рідні школі
Жодного дня я не пошкодувала про свій вибір.
Математика - складний предмет. І, зрозуміло, не всім він дається однаково. Тому завдання, які я  поставила перед собою як вчитель,  це: зацікавити, повірити, навчити, полюбити. Гадаю, що ми разом справимось-учні, вчителі, батьки. І не лише на уроках! Світ навколо такий цікавий! Я хочу,  щоб  мої учні розуміли, що навіть така наука, як математика, насправді не є нудною, щоб  навколишній світ викликав у них захоплення - чи це природа, чи мистецтво,  тощо...
Я -вчитель, І я - щаслива.

Немає коментарів:

Дописати коментар